Wiebenji.reismee.nl

Sarkozy van Frankrijk na uit de kast wordt gedegradeerd dringt aan op bevordering van de hervorming

In Frankrijk twee dagen na het verlies van soeverein kredietrisico AAA-niveau, Frankrijk President Nicolas Sarkozy niet direct commentaar geven, maar hij opgeroepen voor rust inzake nationale respons op de crisis, 'test', blijven bestaanmoncler 2011in het bevorderen van hervormingen.

Sarkozy 15e op Memorial mixieer·debolei activiteiten van Minister-president, zei: 'Ik zal aan het eind van deze maand naar Frankrijk sprekende mensen, ik zal verklaren aan hen onverwijld van belangrijke beslissingen. Zal ik hen, zolang we de collectieve wil en de hervorming van het land kracht hebben, kan de crisis overwinnen. ”

13e, standard & poor is aangekondigd knippenmoncler shopopgenomen Frankrijk 9-nation eurozone, sinds de ratings, Sarkozy niet heeft gereageerd op dit. Hij 15e vermeldt niet specifiek Frankrijk gedegradeerd een ding, alleen met 'crisis' en 'getest' fuzzy formulering verwijst.

Sarkozy zei dat onderschatting noch overdreven crisis proeven moed tonen moeten en kalm, vechten moet worden gevoerd. Ook verdedigde hij zijn beleid zei dat Frankrijk mensen te accepteren moeilijke hervormingenjassen monclerzoals het pensioen systeem, als u niet deze noodzakelijke hervormingen implementeert is de situatie vandaag is ongeveer te kijken.