Wiebenji.reismee.nl

"Twaalf-Five" target is 100 raket lanceert 100 satellieten naar de hemel

Ben blij dat ik ben te beantwoorden deze vraag, allereerst hartelijk dank voor uw bezorgdheid over China's ruimtevaartactiviteiten. China's ruimte-industrie is in een hoge dichtheid tijdens de lancering, 'Twaalf-Five' is de doelstelling vanmoncler 2011100 raket lanceren, 100 satellieten omhoog gelanceerd, stabiele werking van 100 satellieten in een baan. In de buurt van 4-5 gemiddelde we ongeveer 20 keer uit te voeren lancering ruimtevaartactiviteiten. Ik wil u vertellen dat China Aerospace heeft voltooid 19 keer dit jaar de lancering, lanceerde het 21 ruimteschip, waaronder 3 Beidou navigatiesatellieten, natuurlijk, bevat ook een tempel op de eerste (Twitter) en het vasteland, achtste.

Deze ontwikkelen en lancering taken hebben de volgendemoncler shopkenmerken: een, technische moeilijkheid is de vereisten van de vooruitgang van de grote, zeer strak ontwikkeling; ten tweede, product consistentie, betrouwbaarheidseisen zijn zeer hoog; drie, vereisen snelle netwerkvoorzieningen, lancering dichtheid is zeer hoog, waarschijnlijk wil starten op een gemiddelde navigatiesatellieten van 7 tot en met 8. Voor deze functies, het China lucht-en ruimtevaart Science and Technologyjassen monclerCorporation op zowel de technische en organisatorische innovatie.