Wiebenji.reismee.nl

Iran proces tegen voormalig President Rafsanjani's dochter faaize 25

Volgens Iran, voormalig President Rafsanjani's dochter faaize van advocaat zei Hof trial faaize 25th, ze moest betalen om 'anti-regime propaganda'.

'Wanneer het Hof vertelde haar dat als demonclerbeschuldigingen tegen haar anti-regime propaganda, zij en ik hebben te verdedigen. 'Wulamu·Ali·liyaxi Eider door advocaten zei na het einde van de proef achter gesloten deuren. Hij voegde eraan toe: 'na drie dagen, we zullen worden voorgelegd aan het tribunaal een aanvullende defensie bestanden bij het maken van arresten van het Hof. ”

Rapporten zeggen dat faaize heeft een paar keerjassen monclerom deel te nemen in 2009 Iran verkiezing uitbrak na enkele van de demonstraties, werd gearresteerd en later weer vrijgelaten,

Faaize vader van Rafsanjani Irans politieke arena een van de meest invloedrijke figuren, van 1989 tot 1997, Iran voorzitter was,moncler onlineis hij momenteel Iran hoogste arbitrage autoriteit Voorzitter. Gemeld dat Rafsanjani indirecte steun die Mousavi is gebruikt in de verkiezingen van 2009 tegen Ahmadinejad.